Založ si blog

Jeden rok lásky

JAR

 

Chcel by som byť motýľom a

ty mojím jarným kvetom,

dotknúť sa krásou i vôňou nežných dní,

chrániť ťa budem hoc aj pred celým svetom,

nech pod mojimi krídlami

ako ten najkrajší kvet môžeš rozkvitať,

nech tvoja krásna duša,

denne cíti dotyk lásky,

k nebu sa môže usmievať.

 

 

LETO

 

Chcel by som byť letným slnkom

a teplým lúčom nežne sa ťa dotýkal,

kúsok po kúsku celú si ťa odokryl

božsky chutné vnady vášňou svojou rozohrial,

tam pod čerešňou,

či na lúke pod divoko kvitnúcim

topoľčekom mladým,

vášnivými, nežne zmyselnými bozkami,

telo pokropyl, láskou čistou odzbrojil.

 

 

JESEŇ

 

Rád by som ťa i v jeseni

svojou čistou nehou ľúbil,

si mojou múzou večnou,

ani čas na tom nič nezmení,

rád bych sa dotkol spomienok i

do miest sa tam s tebou vrátil,

tam do miest,

kde večnú, lásku nekonečnú, som ti sľúbil,

nech všetky farby mámivé,

tiahnúce sa našou krajinou,

do jednej dúhy sa spoja,

ach môj drahý kvietok,

si mojou múzou, vášňou

i láskou jedinou.

 

 

ZIMA

 

V zime, aspoň na pár chvíľ,

na snehovú vločku sa premením,

celým telom pokochám sa,

do miest tajných zablúdim,

krásne pocity ti privodím,

do tajov láske čistej si ťa zasvätim,

celú si ťa pohladím,

nežnými bozkami poľúbim.

 

 

ROK

 

Nezáleží však, láska moja,

srdiečko moje jediné,

nezáleží, aké obdobie je ročné,

sľúbil som ti život v láske večnej a

celý svoj život som ťa takto miloval,

vrúcne, silno a tak mocne,

ako som Ti v náš Bohom požehnaný deň,

v tichosti pohľadov,

tam pod topoľom,

s láskou sľuboval.

 

autor: Eddie W. Nicholas

 

Čo znamená byť mužom?

09.01.2023

Byť silný a zodpovedný, aby sa na neho rodina vždy mohla spoľahnúť. Muž by mal byť múrom medzi rodinou a vonkajším svetom. Byť mužom znamená vždy stáť pri rodine. Byť ochranca, aby rodina vedela, že ak sa čokoľvek stane, on tam bude. Ak by mala rodina „spadnúť“ vie sa postarať. Byť mužom znamená prevziať zodpovednosť. Nielen za seba, ale aj za ženu, deti a [...]

Som Slovák a Čechoslovák a preto:

27.10.2022

Som Slovák a Čechoslovák a preto: – budem oslavovať Sviatok všetkých svätých (Dušičky) a nie Hallowen, nezapaľujem tekvicu, ale sviečky a kahance – budem oslavovať Štedrý večer a nie Santa Klausa, Šibačku a nie vajíčkobranie… – budem sa hrdo hlásiť k našim slovanským zvykom a tradíciám a budem ich učiť aj svoje deti a ďalšie pokolenia [...]

Viete prečo dnešné vzťahy netrvajú večne?

24.09.2022

VIETE PREČO DNEŠNÉ VZŤAHY NETRVAJÚ VEČNE? 🌹Pretože honba za úspechom je pre nás dôležitejšie ako naše vlastné šťastie. Pretože venujeme viac pozornosti svojim telefónom ako partnerom. ❤️Môžeme hovoriť ako závidíme starým ľuďom držiacich sa pri prechádzke mestom, ako sa držia za ruky, keď naše srdce nevidí viac ako pred svoj vlastný nos. 🌹Rodičia nemajú [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Syrskyj: Rusi vypália šesťkrát viac munície. V Charkove sme mohli dosiahnuť viac

29.03.2024 14:16, aktualizované: 15:55

Ukrajinské obranné sily pozdĺž celej rozsiahlej frontovej línie podľa neho majú len minimum zbraní a munície.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10, aktualizované: 15:42

Evakuovať museli 50 ľudí.

Eddie W. Nicholas

Láska je jediným skutočným zmyslom života

Štatistiky blogu

Počet článkov: 110
Celková čítanosť: 391360x
Priemerná čítanosť článkov: 3558x

Autor blogu