Založ si blog

Archív: december, 2016

Ráno

RÁNO . Tak v tichosti pokojne tu ležíš, tvoja nežná hlávka na mojom ramene je položená, teplý dych tvoj cítim, si tak krásne nežne pritúlená, tak clivo ako malé mačiatko schúlená, tvoja vôňa, tá tvoja nezabudnuteľná vôňa, naplnená krásou ženských zmyslov, tá vôňa, čo vo mne vyvoláva nekonečnú túžbu, ach, som jej tak plný, chcem ťa chrániť pred svetom, […]

Pokračovanie článku

Upletiem ti

UPLETIEM TI . Upletiem ti lásku z tvojho úsmevu, prehrejem ti srdce vášňou, nechcem nič iné od života, mám len jeden sen, urobiť ťa šťastnou. . Upletiem ti zázračný koberec, ktorý nás odnesie do bájnych diaľav, budeme sa preháňať letnou oblohou, ako bájny Ikaros s večnou nádejou, vyhýbať sa slnca páľav. . Na rukách si ťa odnesiem, v srdci už vášeň blyští moje […]

Pokračovanie článku

Nežné blúdenie očí

Nežné blúdenie očí . Moje oči blúdia v tvojom čarokrásnom úsmeve, snivá harmónia hladí dušu moju, dotyky našich očí, vôňa červených ruží, srdce sa mi trasie v nemom lásky záchveve. . Moje oči blúdia na tvojom magickom tele, v túžobnom očakávaní láska dostáva nové mená, vášeň, zmyselnosť i krehká neha, viem, že som stretol anjela, kráľovná môjho srdca […]

Pokračovanie článku

Sme utkaní z túžby a nehy

SME UTKANÍ Z NEHY A TÚŽBY . Sme utkaní z túžby a nehy z jedinečnej najjemnejšej vlny, čo z krehkosti páperia oblakov v túžbe krehkých pohľadov, dušu teplom ukolísala, prebúdza deň i noc zázrakov, moja drahá princezná spanilá, čo si mi moje srdce, tým svojim, krásnym a čistým, nekonečnou páľavou rozžiarila. . Ty mi ďakuješ? To nie, to Ty si tá, čo veršík si vo […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Rusi obišli nedávno vybudovanú ukrajinskú obranu. Balík pomoci schválil aj americký Senát

ONLINE: Rusi obišli nedávno vybudovanú ukrajinskú obranu. Balík pomoci schválil aj americký Senát

24.04.2024 06:00

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

Pellegrini absolvoval fotenie na oficiálny portrét. Novinkou bude pozadie s vlajkou

Pellegrini absolvoval fotenie na oficiálny portrét. Novinkou bude pozadie s vlajkou

23.04.2024 15:58

Zvolený prezident Peter Pellegrini chcel, aby z fotografie vyžarovala aj národná hrdosť. Vyzdvihol preto novinku.

Eddie W. Nicholas

Láska je jediným skutočným zmyslom života

Štatistiky blogu

Počet článkov: 110
Celková čítanosť: 394161x
Priemerná čítanosť článkov: 3583x

Autor blogu