Založ si blog

Sme utkaní z túžby a nehy

SME UTKANÍ Z NEHY A TÚŽBY
.
Sme utkaní z túžby a nehy
z jedinečnej najjemnejšej vlny,
čo z krehkosti páperia oblakov
v túžbe krehkých pohľadov,
dušu teplom ukolísala,
prebúdza deň i noc zázrakov,
moja drahá princezná spanilá,
čo si mi moje srdce,
tým svojim, krásnym a čistým,
nekonečnou páľavou rozžiarila.
.
Ty mi ďakuješ? To nie,
to Ty si tá,
čo veršík si vo mne otvorila,
moja princezná dokonalá,
objímam ťa aspoň slovom
ak už nemôžem v náručí,
objímať Ťa svojim telom
.
Vravíš, že cítiš mocnú lásku,
nekonečnú milostnú túžbu?
Tvoje slová ma povznášajú až k nebu,
až tam, kde Bohovia svoje plynú,
a …
… a na druhej strane,
trápia ma,
že nemôžem pobozkať i pomilovať ženu,
o akej som roky i svoj život sníval.
.
Ak by si bola mojou ženou,
ani jednu noc,
by som ti nedovolil bez nežného objatia zaspávať,
už by si bola len milovaná, ľúbená i
chránená,
a nikdy nedovolím,
aby tvoja duša,
tvoja krehká nežná duša
po láske večnej túžiaca,
už viac nebola slzami pokropená,
už viac nebola trápiaca.
.
Bozkom v dlani,
tvárou tvár,
zasneným pohľadom spájaní,
v láskavom náručí zaspávaní,
dotykom nežným, v srdci planúcim,
bozkom ukolísam ťa
ja cítim tvoju páľavu,
ach láska moja,
tá lásky horúčava
prechádza mi až do kosti.
.
Tie najkrajšie milostné slová
zniesol by som Ti k nohám
a tvoje pevne ňadra,
mojim nežnými bozkami,
svoju pieseň lásky
by som nechal zaspievať,
život je tak krásny nielen keď je milovaný,
ale ak má aj koho skutočne do hĺbky milovať.
.
Je vo mne nekonečna láska,
je vo mne nekonečná túžba,
ty horíš túžbou po nehe,
ja horím túžbou po tebe.
.
autor: Eddie W. Nicholas

(V Bratislave 05.12.2016 – 10:59)

Čo znamená byť mužom?

09.01.2023

Byť silný a zodpovedný, aby sa na neho rodina vždy mohla spoľahnúť. Muž by mal byť múrom medzi rodinou a vonkajším svetom. Byť mužom znamená vždy stáť pri rodine. Byť ochranca, aby rodina vedela, že ak sa čokoľvek stane, on tam bude. Ak by mala rodina „spadnúť“ vie sa postarať. Byť mužom znamená prevziať zodpovednosť. Nielen za seba, ale aj za ženu, deti a [...]

Som Slovák a Čechoslovák a preto:

27.10.2022

Som Slovák a Čechoslovák a preto: – budem oslavovať Sviatok všetkých svätých (Dušičky) a nie Hallowen, nezapaľujem tekvicu, ale sviečky a kahance – budem oslavovať Štedrý večer a nie Santa Klausa, Šibačku a nie vajíčkobranie… – budem sa hrdo hlásiť k našim slovanským zvykom a tradíciám a budem ich učiť aj svoje deti a ďalšie pokolenia [...]

Viete prečo dnešné vzťahy netrvajú večne?

24.09.2022

VIETE PREČO DNEŠNÉ VZŤAHY NETRVAJÚ VEČNE? 🌹Pretože honba za úspechom je pre nás dôležitejšie ako naše vlastné šťastie. Pretože venujeme viac pozornosti svojim telefónom ako partnerom. ❤️Môžeme hovoriť ako závidíme starým ľuďom držiacich sa pri prechádzke mestom, ako sa držia za ruky, keď naše srdce nevidí viac ako pred svoj vlastný nos. 🌹Rodičia nemajú [...]

R1 BB - Slovenská Ľupča, kameň, poklepanie

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Eurovoľby / Štrasburg / Európsky parlamentu /

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

hazard, hracie automaty, vyherne automaty

Poslanci schválili úplný zákaz pôsobenia herní a kasín na území Banskej Bystrice

23.04.2024 18:38

Mestskí poslanci posledných viac ako desať rokov pravidelne diskutovali o regulácii hazardných hier, ale nikdy ich úplne nezakázali.

Peter Náhlik

Parlamentný výbor chce od poslanca Náhlika vysvetlenie k jeho majetkovým pomerom

23.04.2024 17:45

Mal by vysvetľovať, prečo neuviedol v majetkovom priznaní za rok 2022, že vlastní vilu v Bratislave.

Eddie W. Nicholas

Láska je jediným skutočným zmyslom života

Štatistiky blogu

Počet článkov: 110
Celková čítanosť: 393993x
Priemerná čítanosť článkov: 3582x

Autor blogu