Dotyk nehy

28. februára 2016, Eddie W. Nicholas, ľúbostné básne
DOTYK NEHY
(Tajomný básnik: Sen o láske)
.
To, čo k tebe cítim,
je moja túžba,
je taká silná, až nebo horí,
tak nežne sa ťa dotknem,
že sa mi ako ruža roztvoríš,
impozantne krásna a oslnivá ruža
velebená láskou zmyselnou,
zadívam sa ti tak hlboko do očí,
že necháš ma nahliadnuť
aj do miest svojich najtajnejších,
kde nikdy nikto ešte nevkročil,,
po bozkoch zmyselných,
krásne a nežne necudných,
ohníky vášne v lone sa rozhoria,
moje bozky sú ako vlny,
ktoré v tebe dovtedy tichú hladinu rozbúria,
až do chvíle,
kým sa vlny v zápale vzrušenia
roztrieštia o lono
a každý kúsok tejto kvapky
spôsobí planúcu horúčavu každej časti
tvojho nádherného tela.
.
Dlho ťa budem milovať,
túžbu zrodu života vo mne prebúdzaš,
moje srdce našlo v tebe domov svoj,
sila mojej lásky je večná
a už nikdy nezanikne.
.
autor: .Eddie W. Nicholas
(prevzaté zo zbierky milostných a ľúbostných básní Tajomný básnik:Sen o láske)