Osudová

28. januára 2018, Eddie W. Nicholas, ľúbostné básne

Osudová

 

Všetko, čo sme v živote zažili,
sklamanie, bolesti, útrapy,
boli len cesty osudu,
smutné života nástrahy,
ktoré nás mali doviesť k sebe,
Teba ku mne a mňa k Tebe,
teraz už v náručí chápeme,
čo nám to malo dať,
čo nám znamenia mali povedať,
že sme duše spriaznené,
životom skúšané,
po láske čistej túžiace,
tej jedinečnej večnej nekonečnej,
lásky osudovej.

Moja drahá, Osudová,
len vďaka Tebe som spoznal, ako chutí skutočná láska,
len vďaka Tebe pociťujem, čo je to najhlbšia života krása,
dni plné smiechu, úsmevu, letmých bozkov,
noci plné vášnivého, nádherného milovania, nežných dotykov,
aj keby som spojil všetky formy lásky čo existujú do jednej,
stále je to málo oproti tomu,
čo k Tebe cítim,
len pre Teba mi moje srdce bije.

V šepote tých najkrajších slov,
moja láska, moja Osudová,
v tichosti sa každú noc vkrádaš do mojich snov,
ráno sa s úsmevom na tvári prebúdzam,
aj keby som tisíckrát každý deň povedal, „Milujem Ťa“,
mám pocit, že stále je to málo oproti tomu,
čo k Tebe cítim,
milujem Ťa od prvej chvíle,
čo slovká nežných veršov nás spojili,
a viem,
že až do poslednej sekundy milovať Ťa budem.

autor: Nicholas Tajomný Básnik