Hriešny anjel (Umenie milovať)

25. októbra 2018, Eddie W. Nicholas, ľúbostné básne

Hriešny anjel

(Umenie milovať)

 

Chcem cítiť vôňu tvojich úst,

opiť sa vôňou tvojho tela,

zaboriť pery do tvojich sladkých pŕs,

je to to, čo by si aj ty chcela?

Úplne by si sa mi oddala,

či sama ma v túžbe k láske zviedla?

 

Dotýkal by som sa ťa tak ako nikto nikdy predtým,

do očí hľadel tak ako si vždy túžila, aby sa ti niekto díval,

pod mojimi vrelými bozkami by si až blúznila,

tak by som sa ťa nežne i hriešne dotýkal.

Povedz mi len svoje „Áno“ a

ja ti splním každý tvoj sen.

 

Roztúženým pohľadom k milovaniu zvádzal,

dlho hladil a hlboko do duše vnikal,

hriešnymi bozkami rozkoš ti privádzal,

v náručí, v láskyplnom objatí na čas spolu zabúdali,

tak dlho by sme sa spolu milovali,

našej nežnej túžbe spolu oddávali.

 

 

(V Bratislave 15.09.2018 – 16:00 hod)