Hlad po láske

28. októbra 2018, Eddie W. Nicholas, ľúbostné básne

HLAD PO LÁSKE

Som hladný po tvojich bozkoch,
po chvíľach nežných spojení našich pier,
celý šaliem za ich chuťou,
aspoň na pár chvíľ sa ich opäť dotkol,
života by som sa vzdal aspoň pre jeden bozk jediný,
v náručí tvojom na šelmu sa mením a
k milovaniu ťa zvediem perami nenásytnými.

Som hladný po tvojom tele zvodnom,
do zúfalstva ma privádzaš
ladnými pohybmi svojich vlnitých bokov,
pri pohľade na teba sa mi až dych zastaví,
ústa prahnú po nehe a telo po perách,
svojimi ženskými vnadami túžbu vo mne otváraš,
roztúženým pohľadom i zvodnými pohybmi svojich bokov,
k horúcemu milovaniu ma zvádzaš.

Som hladný po milovaní s tebou,
vo chvíľach milostných, keď do očí sa ti dívam,
slasť, rozkoš i nespútanú vášeň rád v nich čítam,
to ticho bez slov v očiach písané,
prehlušujú len stony naše milostné,
chcem byť ohňom tvojich nocí,
mať ťa vo svojej moci,
otvoriť v tebe ženu a všetky tvoje sny a túžby,
vášnivo sa milovať,
navzájom všetku lásku, túžbu i nehu dať,
životu sa spolu oddávať.

autor: Nicholas Tajomný Básnik
© All Rights Reserved
V Bratislave 25.10.2018 – 00:20 hod)