Prečo slovenskí liberáli mlčia a nekričia : Dajte ho chudobným !

15. apríla 2020, Eddie W. Nicholas, História vs politika

Americkí farmári v dôsledku pandémie začínajú mať problémy a mlieko z farmárskej produkcie musia jednoducho vylievať do kanálov alebo na polia. Reštaurácie a školy či iní odberatelia sú v karanténe a tak produkcia vyjde navnivoč. Slovenskí liberáli,ktorí od svitu do mrku vzývajú americké hodnoty , ako napr. Šimečka and Company sú ticho a nevyzývajú svojich dobrodincov, aby mlieko dali napríklad chudobným.Plní ľudskosti sú len vtedy, keď dostanú na účet americké doláre…

Pamätám si ako malý chlapec na ZŠ nám presne toto hovorili o kapitalizme. Že radšej to zničia a zlikvidujú ako darovať. Vtedy som sa nad tým zamýšľal a nechápal som prečo to robia. Keď niečo vyrobia a zničia to, nemajú z toho žiadny zisk rovnako ako keby to rozdali ľuďom. Aj som sa pýtal vtedy na to pani učiteľky, síce si už nespomínam, čo mi na to odpovedala, mal som 8 rokov, ale tie pocity mám teraz také ako som mal vtedy. Nevedel som pochopiť ako môže byť nezamestnanosť ako môžu byť ľudia bez domova, ako nemôžu ísť voľne k lekárovi kedy potrebujú, nechápal som prečo si má niekto platiť za zdravie, ako niekto nemôže mať prístup k vzdelaniu keď nemá peniaze. Veď zdravie, vzdelanie idú ruka v ruke s ľudskosťou a múdrosťou. Vraveli nám o úradoch, kde ľudia čakajú na prácu.
Potom ako dospelý som to bohužiaľ pochopil a čo mi je naviac ľúto, že som to pochopil na vlastnej koži čo je to kapitalizmus a čo je to mať moc nad ľuďmi, že kapitalizmus nepozná zľutovanie a ani ľudskosť a že peniaze sú nad všetkým.
A tá doba, ktorá bola, len vďaka nej som mal krásne a pokojné detstvo a som rád, že som to zažil. To bol skutočný život a nie toto. Keď z ľudí sa stala štvaná zver.