Som Slovák a Čechoslovák a preto:

27. októbra 2022, Eddie W. Nicholas, História vs politika

Som Slovák a Čechoslovák a preto:

– budem oslavovať Sviatok všetkých svätých (Dušičky) a nie Hallowen, nezapaľujem tekvicu, ale sviečky a kahance

– budem oslavovať Štedrý večer a nie Santa Klausa, Šibačku a nie vajíčkobranie…

– budem sa hrdo hlásiť k našim slovanským zvykom a tradíciám a budem ich učiť aj svoje deti a ďalšie pokolenia

– budem si ctiť svoju pôdu, svoju Slovenskú rodnú zem, ktorú nám tu zanechali naši predkovia

– budem si ctiť našu históriu, tých, ktorí položili životy za našu slobodu

– budem si ctiť tradičnú kresťanskú slovanskú rodinu, muž + žena + dieťa

– budem chrániť našu kresťanskú vieru a kultúru

– nedovolím, aby pliaga liberalizmus zničila naše Slovensko. Nedovolím, aby sa história opakovala a tak ako sa Hitler dostal k moci, už nikdy viac. Liberalizmus je totižto fašizmus.

– nedovolím, aby našu rodnú zem špinili, u nás a aj vo svete, svojimi slovami tí, ktorí dostali mandát na zastupovanie občanov

– budem používať naše krásne slovenské slová a nie poangličťovať a tým aj ponižovať náš  krásny ľubozvučný slovenský jazyk. Máme toľko krásnych výrazov na všetko. Preto budem overovať a nie checkovat, pôjdem na stretnutie a nie na meeting

– nikdy nepozdvihnem ruku proti Slovanským bratom

– Som Slovák a preto vždy budem mať silné a hrdé otvorené srdce

– Som Slovák a som hrdý na svoju rodnú zem, naše Slovensko

 

Všetci sme ako jedna veľká rodina a tak musíme aj k životu pristupovať! Jednotne ako bratia a sestry!

autor: Eduard

v Bratislave 27.10.2022, Československo