Založ si blog

Archív: október, 2018

Hlad po láske

HLAD PO LÁSKE Som hladný po tvojich bozkoch, po chvíľach nežných spojení našich pier, celý šaliem za ich chuťou, aspoň na pár chvíľ sa ich opäť dotkol, života by som sa vzdal aspoň pre jeden bozk jediný, v náručí tvojom na šelmu sa mením a k milovaniu ťa zvediem perami nenásytnými. Som hladný po tvojom tele zvodnom, do zúfalstva ma privádzaš ladnými pohybmi […]

Pokračovanie článku

Zvádzaš ma

ZVÁDZAŠ MA . Zvádzaš ma svojim pohľadom, ja v sebe zvádzam boj neľahký, podľahnúť kúzlu tvojim vnadám a oddávať sa milostným vášňam. Či nechať nehu v srdci tlieť? . Zvádzaš ma svojim úsmevom, ja v sebe zvádzam boj náročný, moje srdce v tvojom bije, v tvári ti žiari poklad zázračný, spaľujúce zimomriavky putujú telom omámeným. . Zvádzaš ma svojim telom, ja […]

Pokračovanie článku

Hriešny anjel (Umenie milovať)

Hriešny anjel (Umenie milovať) Chcem cítiť vôňu tvojich úst, opiť sa vôňou tvojho tela, zaboriť pery do tvojich sladkých pŕs, je to to, čo by si aj ty chcela? Úplne by si sa mi oddala, či sama ma v túžbe k láske zviedla? Dotýkal by som sa ťa tak ako nikto nikdy predtým, do očí hľadel tak ako si vždy túžila, aby sa ti niekto díval, pod mojimi vrelými […]

Pokračovanie článku

Láska s vôňou ruží

LÁSKA S VÔŇOU RUŽÍ Vždy, keď sa ti zadívam do očí, lapám po dychu, bez ostychu, dávam ti lásku v nežnom náručí, nektár z pier jemne ti zbieram. Dotýkam sa ťa tak ako nikto nikdy predtým nedotýkal, každý kúsok, ako keby zajtrajšok už nemal byť, naplno si vychutnávam, moju horúcu rozvášnenú krv do tvojich žil vlievam, nektár z tvojich nádherných pŕs jemne […]

Pokračovanie článku
Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

26.07.2024 09:04

Situácia je najnapätejšia na stanici Montparnasse. Vecou sa už zaoberajú kriminalisti.

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

Eddie W. Nicholas

Láska je jediným skutočným zmyslom života

Štatistiky blogu

Počet článkov: 110
Celková čítanosť: 402563x
Priemerná čítanosť článkov: 3660x

Autor blogu