Založ si blog

Zvádzaš ma

ZVÁDZAŠ MA
.
Zvádzaš ma svojim pohľadom,
ja v sebe zvádzam boj neľahký,
podľahnúť kúzlu tvojim vnadám a
oddávať sa milostným vášňam.
Či nechať nehu v srdci tlieť?
.
Zvádzaš ma svojim úsmevom,
ja v sebe zvádzam boj náročný,
moje srdce v tvojom bije,
v tvári ti žiari poklad zázračný,
spaľujúce zimomriavky putujú
telom omámeným.
.
Zvádzaš ma svojim telom,
ja v sebe zvádzam boj najťažší,
vlasy tiahnúce sa k prsiam,
tým horám najkrajším,
V túžbe sa mi náhle dych zastaví,
som len zamilovaný muž,
Ja vzdávam tento boj nerovný,
odhodím posledné zábrany…


… a vášnivo ťa pomilujem.

Čo znamená byť mužom?

09.01.2023

Byť silný a zodpovedný, aby sa na neho rodina vždy mohla spoľahnúť. Muž by mal byť múrom medzi rodinou a vonkajším svetom. Byť mužom znamená vždy stáť pri rodine. Byť ochranca, aby rodina vedela, že ak sa čokoľvek stane, on tam bude. Ak by mala rodina „spadnúť“ vie sa postarať. Byť mužom znamená prevziať zodpovednosť. Nielen za seba, ale aj za ženu, deti a [...]

Som Slovák a Čechoslovák a preto:

27.10.2022

Som Slovák a Čechoslovák a preto: – budem oslavovať Sviatok všetkých svätých (Dušičky) a nie Hallowen, nezapaľujem tekvicu, ale sviečky a kahance – budem oslavovať Štedrý večer a nie Santa Klausa, Šibačku a nie vajíčkobranie… – budem sa hrdo hlásiť k našim slovanským zvykom a tradíciám a budem ich učiť aj svoje deti a ďalšie pokolenia [...]

Viete prečo dnešné vzťahy netrvajú večne?

24.09.2022

VIETE PREČO DNEŠNÉ VZŤAHY NETRVAJÚ VEČNE? 🌹Pretože honba za úspechom je pre nás dôležitejšie ako naše vlastné šťastie. Pretože venujeme viac pozornosti svojim telefónom ako partnerom. ❤️Môžeme hovoriť ako závidíme starým ľuďom držiacich sa pri prechádzke mestom, ako sa držia za ruky, keď naše srdce nevidí viac ako pred svoj vlastný nos. 🌹Rodičia nemajú [...]

súdne pojednávanie, Mikuláš Černák

Boss bossov pred súdom, aj keď o to nežiadal. Dostane sa Mikuláš Černák na slobodu? Dôkazy stále pribúdajú

25.04.2024 08:00, aktualizované: 08:19

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00, aktualizované: 08:13

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Eddie W. Nicholas

Láska je jediným skutočným zmyslom života

Štatistiky blogu

Počet článkov: 110
Celková čítanosť: 394384x
Priemerná čítanosť článkov: 3585x

Autor blogu