Založ si blog

Objatie – nikoho to nič nestojí a predsa tak veľa dokáže dať

Objatie, tak málo človeka stojí len pár pohybov svalov, pár sekúnd a pritom tak veľa to môže obom ľuďom dať. Objatie je prejavom ľudskosti, objatie je prejavom spolupatričnosti. Ľudia by sa mali vždy objímať a nielen si podať ruky, alebo len vymeniť si pohľady. Je to prejav hlbšej a vyššej formy duchovna. Jedno objatie dokáže urobiť naozaj zázrak, pri objatí pociťuje teplo a aj dušu toho druhého človeka. Je tak krásne odovzdávať si navzájom svoje JA. Objatie, chvíľka v živote človeka a ľahko sa môže stať, že pre niekoho to môže byť nezabudnuteľný zážitok. Objatie, nič nikoho nestojí a predsa má nevýslovnú hodnotu. Pár okamžikov v náručí človeka dokáže veľmi veľa o ňom povedať. Osud napísal opäť ďalšiu stránku do knihy života. Vďaka objatiu môžeme druhému človeka dať niekoľko darov, ktoré sme dostali do života. Dar lásky, vďaka ktorého cítime v náruči druhého nespočítateľné množstvo pocitov, Dar pochopenia, Dar porozumenia v neposlednom rade Dar ľudskosti. Zblíženie sa v objatí sa približujeme aj duševne. Pocitovo sú si ľudia blízky a stávajú sa ešte bližšími. Milostné objatie a dotyk tiel, zaspávanie si vzájomne v náručí. Vďaka objatiu sa zastavujú konflikty, problémy a ľudia si predávajú vzájomne svoju energiu, svoje vnútro, svoje JA. Jedno objatie tak veľa dokáže dať, dokáže urobiť a dokáže aj osudy zmeniť. Dovoľte mi drahí priatelia, aby som aj ja vám poslal jedno teplé ľudskú objatie. Posielam vám kus seba, časť svojej duše a svojho srdca. Verím, že vo vás privodí príjemné pocity a aj zohreje v chladných dňoch života.
Objatie, pre niekoho len symbol, akt, alebo naučená fráza, pre iného skutočný dotyk dvoch ľudí, ktorí si majú čo povedať a navzájom si aj niečo viac dať, Objatie dotyk, ktorý má v sebe ľudskú tvár, cez neho dokáže vnímať teplo iného človeka, človeka, na ktorom nám záleží a je to jedno, či je to rodina, priatelia, milenec či milenka, partner, či partnerka, manžel a či manželka, alebo….je to človek, ktorého sme práve stretli. V objatí nachádzame chvíle pokoja, chvíle ochrany. Ja osobne vždy rád objímem človeka, ktorý mi je blízky a ktorého si vážim. Vždy sa pritom usmievam, pretože pozitívum, ktoré mi objatie dá, ma ešte veľmi dlho bude napĺňať. Život ma naučil brať a aj dávať. Všetko zlé čo som postretol ma posunulo a dalo ma tam, kde som teraz. Je krásne rozdávať teplo a dotyky nehy ľudom, na ktorých mi záleží a ľuďom, ktorí mi prišli do života. Rád by som sa vám všetkým poďakoval a všetkým poslal objatie za to, že tu so mnou trávite dni a čítate moje básne, objal vás za vaše krásne komentáre, ktoré mi dávate, objal za každý prejav ľudskosti, ktorý v sebe máte, za každý prejav emócii, ktoré vo vás hudba a umenie vylúdi. Spev nehy nech ešte dlho nás spája.

Čo znamená byť mužom?

09.01.2023

Byť silný a zodpovedný, aby sa na neho rodina vždy mohla spoľahnúť. Muž by mal byť múrom medzi rodinou a vonkajším svetom. Byť mužom znamená vždy stáť pri rodine. Byť ochranca, aby rodina vedela, že ak sa čokoľvek stane, on tam bude. Ak by mala rodina „spadnúť“ vie sa postarať. Byť mužom znamená prevziať zodpovednosť. Nielen za seba, ale aj za ženu, deti a [...]

Som Slovák a Čechoslovák a preto:

27.10.2022

Som Slovák a Čechoslovák a preto: – budem oslavovať Sviatok všetkých svätých (Dušičky) a nie Hallowen, nezapaľujem tekvicu, ale sviečky a kahance – budem oslavovať Štedrý večer a nie Santa Klausa, Šibačku a nie vajíčkobranie… – budem sa hrdo hlásiť k našim slovanským zvykom a tradíciám a budem ich učiť aj svoje deti a ďalšie pokolenia [...]

Viete prečo dnešné vzťahy netrvajú večne?

24.09.2022

VIETE PREČO DNEŠNÉ VZŤAHY NETRVAJÚ VEČNE? 🌹Pretože honba za úspechom je pre nás dôležitejšie ako naše vlastné šťastie. Pretože venujeme viac pozornosti svojim telefónom ako partnerom. ❤️Môžeme hovoriť ako závidíme starým ľuďom držiacich sa pri prechádzke mestom, ako sa držia za ruky, keď naše srdce nevidí viac ako pred svoj vlastný nos. 🌹Rodičia nemajú [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Eddie W. Nicholas

Láska je jediným skutočným zmyslom života

Štatistiky blogu

Počet článkov: 110
Celková čítanosť: 394474x
Priemerná čítanosť článkov: 3586x

Autor blogu