Založ si blog

Vyznanie II. – ľúbostná báseň na dnešný deň

VYZNANIE II.
(Sen o láske)

V záplave bezsennej noci
svoj dávny sen som Lune vyslovil,
lásku osudnú, bohyňu nežností a cností,
do náručia nech mi privedie, poprosil,
ako dar nebeský,
Vás, drahá Kráľovná, mi zoslal.

Už pri prvom pohľade
Amorov šíp sa mi do srdca hlboko zabodol,
teraz mi stačí už len zavrieť oči,
Vaša nežná tvár sa mi zjaví,
tak hlboko ma zasiahol,
bozkami Vaše telo na lásku pripravím,
na srdci nehou pier jemne sa zastavím.

Váš pohľad je ako víno,
čo mi hlavu pomúti,
keď sa do mňa zahľadíte,
nie je miesto, kde by som ho necítil,
túžbu vo mne prebudíte,
láska mi je chlebom,
bozky sú mi vínom,
tak napojte ma, moja drahá,
bezodnou svojou láskou i svojím telom.

Vaša tvár mi dušu rozospieva,
vo Vašej blízkosti
stávam sa chlapcom bezbranným,
stratil som síce pojem o čase,
zmysel však našiel som,
navždy sme láskou spútaní,
tak rád by som Vás teraz objal
všetkými nežnými bozkami.
.
.
autor: Eddie W. Nicholas

Čo znamená byť mužom?

09.01.2023

Byť silný a zodpovedný, aby sa na neho rodina vždy mohla spoľahnúť. Muž by mal byť múrom medzi rodinou a vonkajším svetom. Byť mužom znamená vždy stáť pri rodine. Byť ochranca, aby rodina vedela, že ak sa čokoľvek stane, on tam bude. Ak by mala rodina „spadnúť“ vie sa postarať. Byť mužom znamená prevziať zodpovednosť. Nielen za seba, ale aj za ženu, deti a [...]

Som Slovák a Čechoslovák a preto:

27.10.2022

Som Slovák a Čechoslovák a preto: – budem oslavovať Sviatok všetkých svätých (Dušičky) a nie Hallowen, nezapaľujem tekvicu, ale sviečky a kahance – budem oslavovať Štedrý večer a nie Santa Klausa, Šibačku a nie vajíčkobranie… – budem sa hrdo hlásiť k našim slovanským zvykom a tradíciám a budem ich učiť aj svoje deti a ďalšie pokolenia [...]

Viete prečo dnešné vzťahy netrvajú večne?

24.09.2022

VIETE PREČO DNEŠNÉ VZŤAHY NETRVAJÚ VEČNE? 🌹Pretože honba za úspechom je pre nás dôležitejšie ako naše vlastné šťastie. Pretože venujeme viac pozornosti svojim telefónom ako partnerom. ❤️Môžeme hovoriť ako závidíme starým ľuďom držiacich sa pri prechádzke mestom, ako sa držia za ruky, keď naše srdce nevidí viac ako pred svoj vlastný nos. 🌹Rodičia nemajú [...]

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

archeológovia, Kremnička, Banská Bystrica

Unikát na Slovensku aj v okolitých štátoch: Miesto brutálnych popráv skúmajú archeológovia

20.04.2024 07:00

V lokalite krvavého masakru ide o novátorský počin slovenskej archeológie. V banskobystrickej časti Kremnička odštartovali výskum na mieste masových popráv.

blinken

Vojaci USA odchádzajú z Nigeru. Krajina sa zbližuje s Ruskom

20.04.2024 06:07

Spojené štáty v piatok súhlasili so stiahnutím svojich viac ako 1000 vojakov z Nigeru a ukončením svojej prítomnosti v tejto krajine.

Eddie W. Nicholas

Láska je jediným skutočným zmyslom života

Štatistiky blogu

Počet článkov: 110
Celková čítanosť: 393575x
Priemerná čítanosť článkov: 3578x

Autor blogu