Založ si blog

Spomienka do detských liet

SPOMIENKA DO DETSKÝCH LIET
.
Občas snívam, tak rád v oblakoch lietam,
niekedy sa v spomienkach,
len tak ledabolo,
len tak v tichu večernej sviečky,
do náručia minulosti vraciam,
do časov, do detských liet,
keď rodina i priatelia
bol môj celý svet,
keď žili sme len pre zábavu,
veď nič viac som ani nepotreboval,
a čo už viac mi bolo treba,
len trošku toho a trošku tamtoho,
úsmev a výskanie, pokoj a objatie,
ach moji drahí priatelia,
tak veľmi som to miloval,
to bolo skutočné srdca zahriatie.
.
Rodina, základ šťastného života,
úsmevy a pokoj na perách,
objatie vo dverách, spoločná večera,
rozjímanie nad dňom, čo všetko sme prežili,
ochotne sme sa aj o posledné
vždy radi delili.
.
Teraz pri spomienke sa mi zdá,
že aj nebo bolo modrejšie,
či voda priezračnejšia,
hladina života rozhodne pokojnejšia,
dokonca i vzduch bol slobodnejší,
tú krásnu spomienku v tichosti v sebe strážim,
blaženosťou do liet dávnych tak rád sa vrátim,
spomínam s láskou na každý môj detský deň,
nikomu nedovolím vziať mi môj sen.
.
.
autor: Eddie W. Nicholas  (c) 1.6.2016

Čo znamená byť mužom?

09.01.2023

Byť silný a zodpovedný, aby sa na neho rodina vždy mohla spoľahnúť. Muž by mal byť múrom medzi rodinou a vonkajším svetom. Byť mužom znamená vždy stáť pri rodine. Byť ochranca, aby rodina vedela, že ak sa čokoľvek stane, on tam bude. Ak by mala rodina „spadnúť“ vie sa postarať. Byť mužom znamená prevziať zodpovednosť. Nielen za seba, ale aj za ženu, deti a [...]

Som Slovák a Čechoslovák a preto:

27.10.2022

Som Slovák a Čechoslovák a preto: – budem oslavovať Sviatok všetkých svätých (Dušičky) a nie Hallowen, nezapaľujem tekvicu, ale sviečky a kahance – budem oslavovať Štedrý večer a nie Santa Klausa, Šibačku a nie vajíčkobranie… – budem sa hrdo hlásiť k našim slovanským zvykom a tradíciám a budem ich učiť aj svoje deti a ďalšie pokolenia [...]

Viete prečo dnešné vzťahy netrvajú večne?

24.09.2022

VIETE PREČO DNEŠNÉ VZŤAHY NETRVAJÚ VEČNE? 🌹Pretože honba za úspechom je pre nás dôležitejšie ako naše vlastné šťastie. Pretože venujeme viac pozornosti svojim telefónom ako partnerom. ❤️Môžeme hovoriť ako závidíme starým ľuďom držiacich sa pri prechádzke mestom, ako sa držia za ruky, keď naše srdce nevidí viac ako pred svoj vlastný nos. 🌹Rodičia nemajú [...]

Peter Kotlár

Kotlár identifikoval zásahy do ľudských práv a slobôd počas pandémie covidu

28.03.2024 19:02

„Odbornej konferencie“ sa zúčastnila aj ministerka kultúry Šimkovičová.

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

Eddie W. Nicholas

Láska je jediným skutočným zmyslom života

Štatistiky blogu

Počet článkov: 110
Celková čítanosť: 391216x
Priemerná čítanosť článkov: 3557x

Autor blogu